با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

۲۵ بازديد

با خريد لوازم خانگي جديد خود چه انتظاري داريد؟

آيا فقط از فروشگاه لوازم خانگي   كالا پايا  مورد علاقه خود خريد محلي انجام داده ايد؟ آيا نمي‌دانيد از دستگاه جديد خود چه انتظاري داريد، خواه يخچال، ظرفشويي، ماشين ظرفشويي يا خشك‌كن جديد؟ ما به رفع معماي آنچه كه بايد انتظار داشته باشيم، از جمله آماده شدن براي تحويل و بكر نگه داشتن آخرين سرمايه گذاري لوازم خانگي شما كمك خواهيم كرد.

براي تحويل آماده شويد

 

دستگاه كاملاً جديد شما بالاخره در راه است! مطمئن شويد كه با پاك كردن تمام راهروها و درهايي كه به آشپزخانه يا اتاق لباس‌شويي منتهي مي‌شوند (بسته به دستگاهتان) براي تحويل خود آماده شده و هرگونه خطر اصابت را جابه‌جا كنيد. سپس بعد از اينكه فضاي شما خالي شد، تمام راهروها و درها را با اندازه هاي دستگاه خود اندازه بگيريد تا مطمئن شويد كه فضاي لازم براي مانور دادن در گوشه هاي تنگ را داريد.

 

هنگامي كه اندازه‌گيري‌ها را انجام داديد، فهرستي از همه چيزهايي كه براي نصب نياز داريد تهيه كنيد، خواه يك پريز 3 شاخه، يك خط آب براي يخچال يا يك خط گاز براي يك دستگاه پخت و پز.

 

 

آيا به آماده شدن براي نصب دستگاه خود فكر مي كنيد يا در مورد ويژگي هاي كاملاً جديدي كه قبلاً هرگز امتحان نكرده ايد فكر مي كنيد؟ هنگام نصب يك دستگاه توكار بايد به چه نكاتي توجه كنيد؟ اگر در حال نصب لوازم خانگي  كالا پايا https://kalapaya.com/  جديد خود هستيد، چگونه مي دانيد كه كدام قطعات به چه چيزي متصل مي شوند؟ و پس از نصب، دقيقاً چگونه مي‌توانيد محدوده يا اجاق خود را به چيزي سرخ كنيد؟

 

اينجاست كه دفترچه راهنماي كاربر وارد مي‌شود. هر دفترچه راهنما بايد نحوه فعال كردن ايمن هر ويژگي را در دستگاه جديدتان توضيح دهد و كار روزمره شما را كمي آسان‌تر كند. اما اگر به دلايلي كتابچه راهنماي شما گم شده است، يا آن را گم كرده ايد (مي دانيم كه فقط يك ثانيه آن را كنار گذاشته ايد!)، حتماً صفحه محصول ما را براي نسخه قابل دانلود بررسي كنيد.

خريد يك دستگاه كاملاً جديد يك سرمايه گذاري است—بنابراين در اينجا چند نكته در مورد آنچه كه براي بكر نگه داشتن يخچال، فر يا جفت لباسشويي خود نياز داريد آورده شده است!

نكات فر

 

چه اجاق ديواري توكار داشته باشيد و چه اجاق گاز كشويي، تعمير و نگهداري اجاق گاز مي تواند زمان بر باشد. اما با استفاده از آستر فر، مي توانيد ميزان رسوب را مستقيماً روي ديواره هاي فر كاهش دهيد. وقتي زمان تميز كردن فر فرا رسيد، مي توانيد آستر را برداريد، سپس اجاق را با پاك كننده انتخابي خود به پايين بماليد. ويولا! فر شما دوباره شيك و براق است!

 

نكته ديگر براي منطقه پخت و پز شما يك محافظ شكاف است: اگر محدوده شما كاملاً با ميزهاي كانتر شما همسطح نيست، يك گارد شكاف از ريزش غذا از ميان شكاف ها جلوگيري مي كند.

نكات يخچال

 

آيا مي دانستيد كه مي توانيد از آستر در قفسه هاي يخچال خود نيز استفاده كنيد؟ با يك قفسه قابل جابجايي تميز كردن چكه ها و ريختن مواد غذايي خود را آسان تر كنيد و ظاهر كاملاً جديد قفسه هاي خود را گسترش دهيد.

 

يكي ديگر از نكات تنظيم يخچال، به خصوص اگر از اينكه همه نوشيدني هاي خود را از جايي كه قرار داده ايد جابجا مي كنند خسته شده ايد، اين است كه يخچال خود را با يك جا نوشيدني مرتب كنيد تا همه نوشابه هاي شما در يك مكان خنك بمانند.

نكات شستشوي لباس

 

با وسايل خشكشويي، به راحتي مي توان فكر كرد كه نيازي به تعمير و نگهداري نداريد. اما چند كار وجود دارد كه مي توانيد انجام دهيد تا ماشين لباسشويي و خشك كن جديد خود را در حالت نوك نگه داريد.

 

براي ماشين لباسشويي خود، مي توانيد با باز گذاشتن درب بعد از هر شستشو از بوي كپك جلوگيري كنيد. مطمئن شويد كه گربه كنجكاو يا كودك نوپا در حال كوهنوردي شما نمي تواند به بالاي ماشين لباسشويي برسد!

 

تعمير و نگهداري خشك كن بسيار ساده است: فقط به خاطر داشته باشيد كه پرزگير خود را به طور مرتب تميز كنيد تا از هرگونه خطر آتش سوزي جلوگيري كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه لباس هاي شما در اولين بار خشك مي شوند. فراموش نكنيد كه پرزهايي را كه روي سطح ماشين لباسشويي يا خشك كن شما مي افتد پاك كنيد تا آلرژي زاهاي خانه شما كاهش يابد.

فروشگاه كالاپايا بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي كشور در حوزه لوازم خانگي و آشپزخانه ميباشد.، با گستره‌اي از كالا هاي متنوع براي تمام اقشار جامعه و هر رده‌ي سني، براي كاربران خود «تجربه‌ي لذت‌بخش يك خريد اينترنتي» را تداعي مي‌كند. «ارسال به موقع »، «تضمين بهترين قيمت» و «ضمانت اصل بودن كالا» سه اصل اوليه است كه كالاپايا تلاش دارد تا به آن پايبند باشد و با رعايت اين سه اصل، هرسال، حوزه‌هاي تازه‌اي را در فروش كالا و خدمات، به دايره‌ي فعاليت خود افزوده است

 

ويژگي هاي چوب ترموود

۲۳ بازديد
ترموود يكي از مصالح بسيار پركاربرد در صنايع مختلف و گوناگون است. چوب‌ها اغلب در ساخت مبل، بوفه، اشيا چوبي، ساخت ساختمان‌ها، درب و پنجره و موارد ديگر مورد استفاده قرار مي‌گيرد. از گذشته تا به امروز از چوب استفاده‌هاي زيادي شده است.

دسته‌بندي چوب‌ها:

چوب‌ها همان ساختار درخت مي‌باشند كه از نظر بافت مي‌توان آن‌ها را به دو دسته سخت چوب‌ها و نرم چوب‌ها تقسيم كرد. سخت چوب‌ها چوب درختاني مي‌باشند كه داراي برگ‌هاي پهن هستند. بافت چوب درختان پهن برگ تنها زماني كه درختان داراي برگ هستند، قابليت رشد دارد. رشد چنين درختاني در فصل بهار شروع مي‌شود و هر چه به پاييز نزديك‌تر مي‌شويم، از رشد و نمو آن‌ها كاسته مي‌شود. رشد درختان پهن برگ از فصل پاييز متوقف مي‌شود. چوب‌هاي درخت گردو، درخت انجير، درخت بلوط، درخت چنار، درخت راش، درخت تبريزي، درخت سپيدار، درخت افرا و … در دسته سخت چوب‌ها قرار مي‌گيرند.

اما نرم چوب‌ها، چوب‌هاي حاصل از درختان سوزني برگ مي‌باشد. چوب اين نوع درختان در طول سال قادر به رشد و نمو مي‌باشند. به عبارت ديگر در طول سال زمان بيشتري براي رشد دارند. درختان سوزني برگ در فصل‌هاي بهار و تابستان با سرعت بيشتري رشد مي‌كنند و در بقيه فصل‌ها رشد آن‌ها به كندي و آرامي انجام مي‌شود. از درختان سوزني برگ مي‌توان به درخت سرو، درخت كاج و … اشاره كرد.

ويژگي ترموود

ويژگي ترموود

چوب ترموود سخت چوب است و يا نرم چوب؟

چوب ترمو ممكن است در دسته سخت چوب‌ها و يا در دسته نرم چوب‌ها قرار گيرد. به عبارت ديگر ترمو وود به چوبي گفته مي‌شود كه تحت شرايط خاص استحكام و مقاومت آن‌ها افزايش يافته است. حال چوب مصرفي مي‌تواند از هر نوع درختي چون درخت سرو، درخت بلوط، درخت افرا، درخت سرخدار، درخت گردو و غيره انتخاب شده باشد. چوب ترموود چوبي مي‌باشد كه ساختار سلولي آن بر اثر حرارت تغيير يافته است و ويژگي‌هاي شيميايي و فيزيكي آن بهبود يافته است.

چوب‌ ترموود و يا ترمو وود بر اثر قرار گرفتن در برابر حرارت و يا بخار آب رطوبت خود را نزديك به شش درصد از دست داده‌اند. رطوبت باعث پوسيدگي چوب‌ها، نفوذ جانوران ميكروسكوپي، ايجاد شرايط مناسب جهت رشد قارچ‌ها مي‌شود، در نتيجه كاهش آن و حرارت چوب‌ها مانع از پوسيدگي چوب، رشد قارچ مي‌شود. به طور كلي چوب ترمو چوبي مي‌باشد كه بر اثر حرارت مقاوم شده‌اند و عمر بلندتري نسبت به ساير چوب‌ها خواهند داشت.

ويژگي هاي چوب ترموود:

از ويژگي‌هاي چوب ترموود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

افزايش مقاومت چوب مصرفي:

از ويژگي‌هاي چوب ترموود مي‌توان به افزايش مقاومت آن‌ها اشاره كرد. در واقع از حرارت دادن چوب‌ها قبل از اين كه به درجه اشتعال برسند، صرف نظر مي‌شود در نتيجه ترمو وود كردن چوب‌ها قرار نيست باعث سوخت و صدمه به آن‌ها شود بلكه با ايجاد تغييرهاي منحصر به فرد در ساختار چوب به استقامت و مقاومت آن‌ها كمك مي‌كند.

انعطاف پذيري و افزايش مقاومت در برابر فشارهاي بيروني :

از ديگر ويژگي‌هاي چوب ترموود مي‌توان به انعطاف‌پذيري آن‌ها و همچنين افزايش مقاومت آن‌ها در برابر فشارهاي بيروني اشاره كرد. چوب ترموود در برابر فشارهاي وارد شده از محيط بيروني مانند برخورد اجسام مختلف به آن‌ها مقاومت مي‌باشند و از انعطاف لازم برخوردار هستند

عايق فوق العاده صدا، گرما و سرما:

يكي از ويژگي‌هاي چوب ترموود كه سبب تمايز آن از ديگر چوب‌ها شده است، عايق بودن در برابر سرما، گرما و سرما مي‌باشد در نتيجه اين نوع چوب را مي‌توان در نماي ساختمان‌ها نيز مورد استفاده قرار داد. لازم به ذكر است كه چوب ترموود رسانايي بسيار ناچيزي دارد كه استفاده از آن در نماي داخلي ساختمان‌ها توصيه مي‌شود.

مقاومت بالا در برابر انواع شرايط آب و هوايي:

چوب‌هاي ترمو وود در برابر انواع آب و هوا مقاومت مي‌باشند، در حقيقت با انواع شرايط آب و هوايي سازگار هستند و مقاومت بالايي از خود نشان مي‌دهند. استفاده از چوب ترموود در محيط‌هايي با آب و هواي گرم و خشك، آب و هواي سرد و قطبي كاملاً سازگار خواهد بود.

عدم ترك خوردگي، تاب برداشتن و تغيير ابعاد:

از ديگر مزيت‌هاي چوب ترموود مي‌توان به عدم تاب برداشتن آن‌ها، عدم ترك خوردگي و غيره اشاره كرد. چوب‌هاي ترمو وود به دليل ساختار منحصر به فردي كه دارند با گذشت زمان تغيير ابعاد نمي‌دهند و همچنين سطح آن‌ها دچار ترك خوردگي نمي‌شود.

مقاومت در برابر رطوبت و آب:

چوب ترموود در برابر رطوبت و آب كاملاً مقاوم بوده و تغيير شكل نمي‌دهد. در واقع مي‌توان از اين نوع چوب‌ها براي ساخت استخر، سونا و غيره استفاده كرد. لازم به ذكر است كه استفاده از اين نوع چوب‌ها جهت اجرا كابينت‌ها، سينك‌هاي ظرفشويي و موارد ديگر بلامانع خواهد بود.

حفظ حالت طبيعي چوب:

يكي ديگر از ويژگيهاي ترموود حفظ حالت طبيعي آن‌ها مي‌باشد. چوب ترموود حالت طبيعي خود را به خوبي حفظ مي‌كند كه يكي از دلايل اصلي استفاده از آن‌ها در اجراي نماي داخلي ساختمان و طراحي داخلي ساختمان مي‌باشد.

رنگ پذيري فوق العاده چوب ترموود: 

چوب‌هاي ترموود رنگ پذيري بي نظيري دارند. در واقع اين نوع چوب‌ها رنگ را به خوبي جذب خود مي‌كنند كه مانع از ريختن رنگ و بره بره شدن آن‌ها مي‌شود، در نتيجه رنگ كردن آن‌ها به خوبي انجام مي‌شود و به كيفيت نهايي چوب مي‌افزايد.

ساب پذيري و برشكاري آسان:

چوب ترموود و ساير چوب‌ها را قبل از استفاده بايد به ابعاد مورد نظر و شكل‌هاي مورد نظر تبديل كرد، در نتيجه برش دادن آن‌ها و شكل دادن آن‌ها از ديگر كارهايي مي‌باشد كه بايد روي چوب‌ها اجرا كرد. چوب‌هاي ترموود خاصيت ساب پذيري و شكل پذيري بي نظيري دارند كه به ويژگي‌هاي آن‌ها افزوده است.

 

استفاده از ظروف و دكوري برنزي در دكوراسيون منزل

۲۳ بازديد

استفاده از ظروف و دكوري برنزي در دكوراسيون منزل

اگر به زيبايي خانه خود فكر مي كنيد و مي خواهيد دكوراسيون داخلي خانه خود را به يك دكوراسيون جذاب و رويايي تبديل كنيد ؛ مي توانيد از ظروف و دكوري برنزي بسيار كوچك و بزرگ در دكوراسيون منزل خود استفاده كنيد تا با اين تغيير روحيه شما تغيير كند. براي اين منظور مي توانيد لوازم برنزي مورد نظر را در داخل قفسه ، بوفه يا استند و ... قرار دهيد. ظروف و دكوري هاي برنزي علاوه بر زيبايي اي كه دارند، همواره ارزشمند نيز هستند و با گذشت زمان ارزش آن ها روز به روز افزايش پيدا مي كند.  در مقاله كه توسط فروشگاه برنز نوين تهيه شده است سعي داريم لزوم استفاده از ظروف و دكوري برنزي در دكوراسيون منزل را شرح دهيم.

 

c10_sjj.jpg

 

تزئين دكوراسيون منزل  با سليقه هاي گوناگون

هر كس سليقه و سبك خاص خود را در دكوراسيون منزل خود دارد و براي تحقق بخشيدن به سبك و سياق خود تلاش مي كند. به طوري كه بتوانيد مدل خاص مورد نظر خود را در خانه پياده سازي كند. براي انتخاب دكوراسيون منزل مي توانيد از مدل هاي متناسب با سبك خود استفاده كنيد. سليقه افراد مختلف در اين زمينه مي تواند كاملاً متضاد يكديگر باشد. بنابراين ، برخي از افراد ظروف و دكوري برنزي تزئيني را براي خانه خود انتخاب مي كنند ، و برخي برعكس ، موارد نفيس را براي طراحي خانه و دكوراسيون داخلي يك ساختمان آپارتماني ترجيح مي دهند. براي هر يك از اين سليقه ها ، قطعاً ابزارهاي زيادي وجود دارد كه مي توان از آنها براي رسيدن به هدف مورد نظر خود استفاده كرد.
استفاده از ظروف و دكوري برنزي بسيار جذاب در طراحي منزل

امروزه توجه زيادي به استفاده از ظروف و دكوري برنزي تزئيني شده است و امروزه طيف وسيعي از مردم به دنبال تزئين خانه خود با استفاده از چنين وسايلي هستند. بر اين اساس ، مي توانيد از مجسمه هاي برنزي به عنوان لوازم برنزي در دكوراسيون خانه خود استفاده كنيد. مجسمه هاي برنزي بسيار جذاب و ديدني كه در طرح ها و مدل هاي مختلف و در اندازه هاي بسيار كوچك و بزرگ در بازار موجود است ، بنابراين مي توانيد هر يك از اين مجسمه هاي برنزي را با وجود تنوع زياد انتخاب كرده و لذت ببريد. و با اين لوازم جانبي برنزي تزئيني جذاب ، هواي خود را متحول كنيد. همچنين مي توانيد از ظروف و دكوري هاي برنزي مانند ميوه خوري برنزي، شكلات خوري برنزي و ... در دكوراسيون منزل خود استفاده نماييد. خوبي اين ظروف دكوري برنزي اين است كه هم مي توان به عنوان دكوري در بوفه و ويترين استفاده كرد و هم مي توان به عنوان وسيله پذيرايي از مهمان ها از آن بهره برد. تنوع ظروف و دكوري برنزي در فروشگاه برنز نوين بسيار بالاست و در اينجا نمي توان به همه ي آنها اشاره نمود.

بكارگيري وسايل برنزي ريز و درشت در ديزاين منزل

شما مي توانيد از اشياء برنزي بسيار كوچك و بزرگ در طراحي خانه خود استفاده كنيد. به عنوان مثال: مي توانيد با خريد وسايل تزئيني برنزي كوچك براي بوفه و داخل قفسه ها به زيبايي خانه خود بيفزاييد. در عين حال ، با خريد لوازم جانبي بزرگ برنزي مانند گلدان هاي برنزي و مجسمه هاي برنزي بسيار بزرگ ، لوسترها و ساير وسايل برنزي ، احساس يك زندگي مرفه و فراگير را با ديگر ساكنان خانه خود به اشتراك بگذاريد. رنگ ها ، نقوش و مواد اين لوازم برنزي كوچك و بزرگ در طراحي و دكوراسيون منزل شما مي تواند شما را بسيار هيجان زده كند. بنابراين ، استفاده از هر يك از اين لوازم جانبي برنزي مي تواند به تنهايي يك تغيير اساسي در خانه شما ايجاد كرده و جذابيت و زيبايي آن را ارتقا دهد، كه مطمئناً قلب ها را با زيبايي خود مسحور خواهد كرد.
براي هر سليقه اي لوازم تزئيني برنزي مناسب بخريد
مهم نيست چه مجسمه ، نقاشي يا گلداني شما را خوشحال مي كند. شما مي توانيد از هر نوع طرح و مدلي كه در نظر داريد ، در قالب وسايل دكوري برنزي در خانه خود استفاده كنيد. بنابراين ، خوشبختانه امروزه تنوع طرح ها و مدلهاي وسايل دكوري برنزي تزئيني به دليل استقبال خوب طيف وسيعي از مردم در اين جهت افزايش يافته است. اين افزايش تنوع باعث شده كه توليدات گسترده اي در جهت رفع نياز دوست داران اين سبك از دكوراسيون افزايش پيدا كند. بي شك اين افزايش تنوع مي تواند انواع سليقه هاي مختلف را از جمله مجسمه برنزي، گلدان برنزي، ظروف پذيرايي برنزي و ... را پوشش دهد. تمام اين تنوع ها در مدل هاي مختلف و عالي توليد و عرضه مي شوند. شما مي توانيد بهترين و زيباترين وسايل دكوري برنزي را با توجه به خواست و سليقه خود از فروشگاه هاي معتبر تهيه نماييد. ديجي كالا و برنز نوين نمونه هاي موفقي از فروشگاه هاي اينترنتي هستند. فروشگاه برنز نوين به صورت تخصصي در زمينه ارائه محصولات برنزي و برنجي فعاليت مي نمايد و داراي تنوع بسيار بالايي در اين زمينه مي باشد. از جمله مزيت هاي فروشگاه برنز نوين مي توان به ضمانت اصالت كالا، ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور، ضمانت سلامت ارسال، كيفيت بالا و قيمت مناسب را مي توان نام برد. فروشگاه برنز نوين داراي شعبه حضوري در استان تهران مي باشد و براي كساني كه به خريد حضوري علاقه مند هستند گزينه مناسبي مي باشد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين كافي است با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرماييد و يا سايت فروشگاه به نشاني اينترنتي https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

۲۲ بازديد

ماسك جديد PAVAN با رنگ خاكستري

 

شركت پاوان طب يكي از توليد كننده هاي نسبتا جديد اما بسيار حرفه اي در زمينه توليد ماسكهاي پزشكي سه لايه اي در ايران است. اين شركت فعاليت خود را از زمان كرونا آغاز كرده است. اما در همين مدت كم توانسته با توليد كالاهايي بسيار تخصصي و با كيفيت بالا سهم زياد و به نسبت خوبي از بازار را از آن خودش كند. شركتي كه ماسكهايي بهداشتي و با فيلتراسيون خوب را به بازار وارد كرده است. محصولاتي بسيار متنوع كه حق انتخاب را هم براي مشتريان بيشتر كرده اند.

 

ماسك طوسي رنگ محصول جديد اين شركت است كه با استقبال خوبي رو به رو شده است. محصولي با رنگ خاص خاكستري جذاب كه به خاطر زيبايي و متفاوت بودنش بسيار هم مورد استقبال واقع شده است. طرفدارن اين ماسك جديد و با رنگ متفاوت هم خانم ها و هم آقايان بوده اند. گفتني است كه لايه هاي رنگي اين ماسك بهداشتي و استاندارد هستند و هيچ تفاوتي با ماسكهاي سفيد توليد شده توسط همين شركت ندارند.

 

اين محصول كش طوسي رنگ و جالبي دارد كه با رنگ بدنه ماسك و لايه رويي آن هماهنگ شده است و همين هم جذابيت و زيبايي محصول را دو چندان كرده است. همين ويژگي ساده باعث شده اين محصول روي صورت به زيبايي قرار گيرد و ظاهر و شكلي خاص و متفاوت داشته باشد.

 

لايه ملت بلوني استفاده در اين محصول از ملت بلون سفيد رنگ و با ضخامت بالاست كه فيلتراسيون بسيار عالي دارد و به راحتي مي تواند باعث جلوگيري از مشكلات و بيماري هاي با راه انتقال تنفس شود. اين محصول به خاطر فيلتراسيون خيلي خوبي كه دارد حتي براي بيمارستان ها هم قابل استفاده است. اگر در شرايط كرونايي به دنبال محصولي با خاصيت فيلتر كنندگي خوب مي گرديد اين محصول مي تواند يك انتخاب متفاوت براي شما باشد. محصولي با فيلتراسيون خوب كه ظاهري جديد و زيبا هم دارد.

 

فيكسر بيني نرم و منعطف استفاده شده در اين ماسك همانند ديگر ماسكهايي كه شركت پاوان طب تا به حال توليد كرده است بسيار راحت است. به شما اين اجازه را مي دهد كه با يك بار حالت دادن به كمك يك دست آن را شبيه به شكل بيني خود حالت دهيد و به راحتي قسمت بالايي ماسك خود را فيكس كنيد و باعث كاهش وارد شدن جريان هوا از بالاي ماسك شويد. فيكسري كه نمي شكند و در بين لايه هاي ماسك قرار گرفته است و هرگز بيرون نخواهد آمد.

 

براي بدنه اين ماسك اندازه 17.5 در 9.5 كه بهترين و استانداردترين سايز بدنه ماسك است استفاده شده است. لايه هاي اسپان باند و ملت بلوني در اين اندازه براي بدنه و قسمت اصلي ماسك در نظر گرفته شده اند. در هر طرف ماسك پليسه هايي قرار دارد. اين پليسه ها باعث مي شوند در زمان استفاده از ماسك به دليل گرد شدن آن با آن راحت باشيد. اين پليسه ها گردي خيلي خوبي را ايجاد مي كنند و باعث راحتي دهان و بيني در زير ماسك مي شوند.

 

شركت پاوان براي توليد ماسكهايش از روش پرسي و حرارتي استفاده كرده است. روش اولتراسونيك كه در آن بدون هيچ دخالتي ماسكها يكي پس از ديگري بيرون مي آيند. در اين روش تمامي ميكروب ها نيز حتي اگر وارد لايه ها شده باشند در حرارت بالا از بين مي روند و ماسك كاملا بهداشتي از دستگاه خارج مي شود. حتي كش و ديگر لايه ها به كمك اين دستگاه و همراه با حرارت بالا به هم وصل مي شوند. ماسكها در بسته بندي هاي جعبه اي 50 عددي براي استفاده عرضه مي شوند. در هر جعبه تعداد پنجاه عدد ماسك روي هم قرار گرفته شده است.

 

اين محصول مانند ديگر ماسك هاي پيشين عرضه شده توسط شركت پاوان طب داراي نشان سيب سلامت و تاييديه هاي لازم است. اين علامت ها را به راحتي مي توانيد روي جعبه حاوي محصول مشاهده كنيد. اين نشانه ها نشان مي دهند كه در مراحل توليد محصول استانداردهاي لازم رعايت شده است. همچنين لايه ها و اجزاي ماسك ويژگي هاي مهم و لازم را دارند و از نظر استاندارد بهداشتي و پزشكي تاييد مي شوند. اين محصول با اين همه نشان و استاندارد انتخاب را براي شما راحت كرده است. به راحتي مي توان به آن اطمينان كرد و آن را حتي براي حفاظت در برابر كرونا مورد استفاده قرار داد.